Ny tvättad

Idag har jag och barnen tvättat av husbilen.

Det är inte det lättaste när man är lite kort i rocken, men allt funkar, bara man vill.
Barnen hjälpte till att tvätta av den med var sin svamp, medans jag hade ett teleskoprör med en borste på som sprutade vatten.

Jag trodde barnen skulle tycka detta var kul i typ 3 min men de höll på i över en timme och hjälpte mig, men sen hade klockan rusat iväg så det var dax för fredagsmys för deras del.

Husbilen var brutalt smutsig, men det är ju inte så konstigt med tanke på att den inte blivit tvättad sen Italien resan.
Men efter ca två timmar var den i alla fall lite renare.

Kan kanske bli en liten tur någonstans i morgon kväll, men det får vi se i morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0