Lugnets camping

Efter ett par timmars åkande i lördags var vi framme i Falun. Vi bor på lugnets camping, precis utanför spelområdet.
Lördagen blev lugn. Ställde i ordning allt och sen blev det bara lite mat och prata med lite vänner innan det var dax för sängen.

På söndagen var det spel i mixt trippel. Det var jag, Johan och Thomas, och detta var våran första tävling ihop.
Vi förlorar det första mötet, men sen börjar vi tuffa på...
Mitt läggspel funkade sådär så vi ändrade om lite på våra positioner så J fick lägga istället för mig och då funkade det riktigt bra.
När vi kom fram till semifinal kände jag att nu började jag bli nervös... Men vi knep hem den oxå.
Finalen skulle spelas dagen efter kl 19 när mixt dubbeln var klar.

Mixt dubbeln spelade jag med Jimmy och det funkade fint i början men sen funkade inte mitt läggspel alls så den förlorade vi.

Bara hem och ladda om för final.
Vi mötte fjolårs vinnarna Jocke, Jessica och Rickard som var storfavoriter.

Våran plan var att få till de två första vändorna riktigt bra så vi får press på dom.
Och det fick vi.
Mitt läggspel gick från att varit helt kass på dagen till helt underbart på kvällen.
4-0 efter första rundan, 8-0 efter andra.
Med bra läggspel och bra skytte så blev siffrorna tillslut 13-3
Såå jävla glad!
Mitt första SM guld!

Sen blev det att fira guldet på kvällen och på tisdagen var det singel som skulle spelas.
Man spelade bara färdigt gruppen då och där gick jag vidare med två raka segrar, resterande matcher spelas idag, onsdag. På kvällen grillade jag och J och kollade lite på tv i husbilen och bara satt och mös.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0