Packa om..

Efter en vecka i Falun med husbilen så har vi faktiskt inte något direkt att klaga på när det gäller husbilen. Det enda som vi kan komma på är att det kanske är något mindre vattentank på denna än på den förra men inget stort bekymmer.

Idag åkte vi hem från Falun och de svenska mästerskapen i boule 2013, och man kan inte mer än säga att det varit ett lyckat SM för J och mig. Ett brons i dam singel och ett guld i mixt trippel för mig och ett silver i trippel och ett guld i mixt trippel för J. Så nöjda!

Jag körde de 30 milen hem med en liten lunch rast på en pizzeria i Ludvika sen fick vi även stanna till i Vretstorp, så jag kunde springa in och köpa Karintorps tomatdressing. Den är riktigt god, säljs dock inte här hemma, men finns nog på de flesta Ica butiker i Örebro län.

Nu är det bara att packa om för på måndag, bär det iväg mot sydligare breddgrader...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0