The Reef

Natten blev väldigt lång då båten inte gick förens 00.30 och jag kunde inte vila något innan utan satt och kollade på tv. När vi kom ombord på båten så fick vi sitta i stolar och försöka sova och det gick ju bra, eller inte. 10 min lyckades jag sova, dock la vi barnen på golvet med kudde och filt så de sov i alla fall ett par timmar. När klockan var 05.00 så hade vi åkt av båten och hittat en parkering vid en kyrka där vi somnade gott sen tills klockan var vid 8 tiden då klockan i kyrkan började spela en fin melodi så barnen vaknade. 

Vi käkade lite frukost innan planen var att dra till The Reef som vi hört mycket bra om. 
Vi packade ihop allt och körde iväg och insåg då att det bara låg ett kvarter ifrån där vi parkerat och när vi kom fram fanns ingen parkering som var tillräckligt stor för husbilen så vi fick åka tillbaka till kyrkan och parkera där igen. 
Ett riktigt fint badland men jag trodde det skulle vara större men helt ok, ungefär i storlek med Arena Skövde dock var ju allt här i pirat tema och det gillade ju Lucas då han ska bli kapten över alla pirater när han blir stor.
Efter ett par timmar där så åkte vi och käkade Mc Donalds innan vi drog mot Billund där vi inatt bor på en ställplats 4 km från Legoland. Hoppas på riktigt bra väder i morgon. 




En pirat spelade piratlåtar med dragspel
Det är gött att sitta brevid ibland. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0