Lite dåligt med uppdateringar på sista tiden.

Ja det har varit väldigt dåligt med uppdateringar här inne även fast vi varit ute en del med husbilen men ska försöka bättra mig. 

Vi tog väl får först större runda för i år till Danmark och Legoland i maj, en klassiker för oss nu känns det som. Vädret var väl inte på sitt bästa humör men vad gör det. Vi hade kul i alla fall. Efter mycket tjat lyckades vi tillochmed få barnen att åka alla attraktioner 

men vi var inte bara på Legoland utan vi var även inne på ett zoo som låg nära Billund, vi fattade inte riktigt vart man skulle betala och rätt var det var så var vi inne, hoppsan så det kan gå. Dock var deras stora affisch namn, lejonen inte där vilket var en besvikelse. 
Dock fick vi se vargarna på nära håll. De gillade inte att det var en hund på våran sida av fönstret. 


När vi färdas i bilen så försöker vi roa oss så gott det går. Ett riktigt bra spel är "Är vi inte framme snart" där man ska leta efter saker man får på kort och sen får man poäng för det man hittar. Rekommenderas. 

Och vill man förbereda maten så kan man ju skala potatis, och har man inte någon potatisskalare funkar det med en osthyvel😂


Sen var jag och Andrea iväg och körde Tjejvättern, så vi packade in oss i husbilen och drog till Motala! Ställde upp oss hos svägerskan Ida och hennes  John på deras parkering. 
På fredagskvällen cyklade vi ner och hämtade våra nummerlappar och tog en öl i det fina vädret. 

Sen cyklade vi hem tog ett glas rosé eller två innan vi somnade. 
Sen var det bara att cykla de 10 milen, mitt mål var att gå under 5 timmar och det fixade jag, så jävla stolt, och när jag kom i mål stod Jenny och Peter och deras barn och tog emot mig och så fick jag en nalle! Tänk att man kan bli så glad av att någon kommer och tittar! 

Nästa inlägg kan bli redan i morgon då vi just nu är på väg till Varberg med husbil och barn för en helg med sol och boule. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0