Hjärnskakning



Har ju glömt att uppdatera er hur helgen var i Halmstad. 

Efter husbilsmässan som blev lite dyrare än tänkt då vi inhandlade en ny parabol, så drog vi till Ullared där vi shoppade lite till husbilen, ljus, dukar och lite smått och gott... 

Efter Ullared drog vi vidare mot Halmstad där vi på lördagen skulle gå på kräftskiva. 
På kvällen kom vi ner till C och T och satt och drack lite gott och pratade medans vi fyllde på badtunnan till lördagen. 

På lördagen gjorde vi i ordning det sista för kräftskivan och vid 15 tiden kom alla andra, vi var ca 20 st. 
När alla var samlade började vi som vanligt med lite lekar. Den första var en tipspromenad, och den gick ju lämpligt nog förbi våran husbil. Så jag tänkte att jag går in och hämtar mig något att dricka och när jag går ut så halkar jag och landar på rumpan, övre ryggen så jag tappar luften, slår i nacken och avslutar med att slå i huvudet. Så jag kravlar runt på alla 4 tills jag får luft igen och mina lagkamrater såg inte fallet så de undrade vad jag gjorde på gräset innan jag fick förklara.. Sen fortsatte vi med ytterligare lite några lekar innan vi drog oss ner mot havet där vi åt kräftor i en fiskebod. 

När alla kräftor var uppätna drog vi oss tillbaka till huset och badtunnan, den hade nu en temperatur på 43 grader. Det var varmt. 

Efter en mycket trevlig kväll så var det bara att hoppa i sängen. 
Dagen efter så styrde vi hemåt. Jag hade ont i huvudet men inte på grund av alkohol utan min lilla vurpa. Tänkte inte mycket mer på det.. Men efter 4 dagar med huvudvärkså åkte jag till fru doktorn som konstaterade hjärnskakning. Vilken vurpa! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0