Ingen fiskelycka.

Igår drog vi iväg, jag och barnen till Råbäcks hamn. Min tanke var ju att vi skulle dit och fiska lite så när jag var i Askersund köpte jag med maggot maskar som man har när man fiskar och är jätte äckliga! Ett mer känt namn är likmaskar eller fluglarver, men det är samma sak.

När vi tagit oss den smala vägen ner till hamnen fanns det redan 6 husbilar där men vi ställde upp oss och gjorde i ordning allt och tig våra fiskespön och gick till vattnet och satte på de snuskiga maskarna, men inte ville fisken nappa så vi gick tillbaka till husbilen och lagade mat och pratade med pappa i tel, å barnen lekte med sina leksaker lite innan det var dax för sängen.

Lucas och jag sov bak i 140 sängen och Alexander låg själv i fram.
Även om L och jag har 140cm att dela på så ligger han tillslut ändå alltid på mig på något konstigt sätt..

Tycker det gick riktigt bra att ta husbilen själv. Så det kan absolut bli fler gånger.

Det är rätt skönt när man själv kan besämma vilka dagar man vill lägga sug och vakna till sjöutsikt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0