Stena Line

Kl 18.50 åkte vi hemifrån och kom fram till Stena Line terminalen 20.30. Barnen somnade efter 20 min åkfärd och när vi kom fram så la de sig uppe i alkoven och sov. 
Jag och Johan startade parabolen och kollar på hockeyfinalen mellan Färjestad och Skellefteå. Heja Färjestad. 

Vi har ju ett par timmar att slå ihjäl nu eftersom båten inte går förens 00.30 så klagar inte alls just nu på att vi köpte parabolen i höstas. 

Det var inte så jätte kul att köra ner hit då det blåste storm och regnade men jag fick bra draghjälp av en långtradare som höll hastigheten fint. 
Jag hoppas kunna blogga i Danmark också då vi använder wifog mobile som gör att man kan surfa gratis i vissa länder. Så funkar allt som det ska kommer det lite uppdateringar på vad vi hittar på under denna resa.

 

Väntar på att grinden ska öppna sig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

adriacoral.blogg.se

Adria Coral A 660 SP -07

RSS 2.0